Felicia

They want what we have

Publicerad 2016-01-07 14:04:09 i

Helt stört. 50 miljoner år sedan jag uppdaterade här. Livet händer, thats why, har inte samma tid att blogga som förr.
Allt jag kan säga är att I might be back, vi får se... :)
Livet är iaf som det ska, upp och ner, fram och motgångar men ärligt talat finns det inte en dag som går utan att jag visar tacksamhet över allt jag har... och det viktigaste jag har är min familj. Vänner kommer och går men mina hjärtan finns alltid kvar. Jag har världens finaste son som lyfter mitt leende varje dag och bästa mannen ni kan tänka er. NI kan TÄNKA ER. Finns INGEN som honom. Aldrig träffat någon som ger mig sån trygghet och kärlek. 
 
Nu är det back to work.
 
Ha det underbart people! Kärlek.
 
love, couple, and kiss-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela