Felicia

We're happy, bitches hate that

Publicerad 2014-03-14 21:56:41 i

Så är man sjukskriven sista tiden innan Tristan kommer. Så jag är hemma och housewifar mig som jag ÄLSKAR. Vår älskade barnvagn kom idag också! Så happy! Hade nog aldrig trott att jag kunde bli så exalterad för en BARNVAGN! Haha. Jag har seriöst gått runt och skrikit och rullat runt vagnen hemma. "Sam, det här är som du skulle få PS4". Så kändes det för mig haha. Men lugn, ännu blir jag lika glad över kläder, smink och modeprylar, men när man känner sig som en fet elefant så vill man inte fokusera sig så mkt på kläder. Har dock köpt lite grejer som jag SKA komma in tills sommaren.

Ikväll har jag iaf bakat och glott på Let's dance. Japp, så är mina fredagar och jag älskar det just nu. Min man ska få bullar serverade när han kommer hem efter jobbet. Det förtjänar han. <3

 

Kommentarer

Postat av: AFA Försäkring

Publicerad 2014-03-18 16:11:45

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Pernilla
AFA Försäkring

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela